sábado, 20 de febrero de 2016

Tutorial piano y voz Negra sombra ( Luz Casal )

NEGRA SOMBRA  Luz Casal
(Rosalia de Castro/Xoán Montes 1892)

Em                  B     B7
Cando penso que te fuches
Em                    C
negra sombra que me asombras
Em                 Bm
ó pé dos meus cabezales
Bm7     Am7       B   B7
tornas facéndome mofa

Em                  B   B7
Cando maxino que es ida
Em                   C
no mesmo sol te me amostras
Em                    Bm
i eres a estrela que brila
Bm7      Am7        B  B7
i eres o vento que zoa

   G                 D
Si cantan, es ti que cantas
   C                 G
si choran, es ti que choras
E7                 Am
i es o marmurio do río
       D7             G
i es a noite i es a aurora
   Em                  Bm  Bm7
En todo estás e ti es todo
    D                  Am
pra min i en min mesma moras
    C             G
nin me dexarás ti nunca
D      C          Am   B      B7
sombra que sempre me asombras.
C7                B     B7
Nin me dexarás ti nunca
C7                    B        B7
sombra que sempre me asombras.

   G                 D
Si cantan, es ti que cantas
   C                 G
si choran, es ti que choras
E7                 Am

i es o marmurio do río …

No hay comentarios:

Publicar un comentario