jueves, 6 de diciembre de 2012

Tutorial piano MY BABY JUST CARES FOR ME

vídeo en youtube

Vídeo Complementario en YouTube


             My baby just cares for me Nina Simone
   Intro: (con acorde de Sol)/G F# E D C B A D G ...
       G            C         D
      My baby don't care for shows
      G            C         D
      My baby don't care for clothes
      G            G/E       Am Am7
      My baby just cares for me
       B           B7        Em
      My baby don't care for cars and races
          A         A7           D                /D E F# G
      My baby don't care   for high-tone places

        G            C         D
      Liz Taylor is not his style
        G            C         D
      And even Lana Turner's smile
        G             G/E    Am  Am7
      Is somethin' he can't see
       C            F#   G     E
      My baby don't care who knows it
      A            D          G  D  /D E F# G
      My baby just cares for me

       G            C         D
      My baby don't care for shows
       G            C         D
      My baby don't care for clothes
      G            G/E       Am Am7
      My baby just cares for me
       B            B7        Em
      My baby don't care for cars and races
          A          A7        D                /D E F# G
      My baby don't care   for high-tone places

       G            C         D
      Liz Taylor is not his style
       G            C          D
      And even Lana Turner's smile
        G             G/E    Am  Am7
      Is somethin' he can't see
         C            F#    G    E
      I wonder what's wrong with baby
       Am                D
      My baby just cares for
        Bm              E
      My baby just cares for
        Am          D        G
      My baby just cares for me
      FINAL: (decreciente desde G 2ªoctava)
/G F# E D C B A B D G y acorde de SOL 
      
NOTA: LAS NOTAS A LA DERECHA DE LA BARRA (/)
SON LOS BAJOS QUE SE TOCAN CON LA MANO IZQUIERDA



SITIO DE LA PARTITURA
http://tabs.ultimate-guitar.com/n/nina_simone/my_baby_just_cares_for_me_crd.htm




No hay comentarios:

Publicar un comentario