viernes, 19 de junio de 2015

Tutorial piano y voz Al Vent ( Raimon )

Vídeo Youtube
AL VENT  Raimon 
(Ramón Pelegero Sanchis 1963)

    Em
Al vent,
            Em
la cara al vent,
           Am
el cor al vent,
             Em
les mans al vent,
             B
els ulls al vent,
             Em
al vent del món.

   Em
I tots,
              Em
tots plens de nit,
            Am
buscant la llum,
            Em
buscant la pau,
           B
buscant a Déu,
            Em
al vent del món.

   B              Em
La vida ens dóna penes,
     Am                  Em
ja el nèixer és un gran plor:
    B                  Em
la vida pot ser eixe plor;

però nosaltres

    Em
al vent,
            Em
la cara al vent,…


Se repite todo y terminar repitiendo:
           B
buscant a Déu,
             Em

al vent del món.

No hay comentarios:

Publicar un comentario