sábado, 23 de diciembre de 2017

Tutorial piano y voz Paraules d'amor (Joan Manuel Serrat)

Vídeo en Yourtube

PARAULES D’AMOR  Joan Manuel Serrat

Introduccion: C Am F G C

C                   Am
Ella em va estimar tant...
 F         G      C
Jo me l'estimo encara.
              Am      F
Plegats vam travessar
     G        C
una porta tancada.

 C7                F
Ella, com us ho podré dir,
     C          G 
era tot el meu món llavors
C                   G
quan en la llar cremàvem
         G7        C
només paraules d'amor...

  C                G         C      C7
Paraules d'amor senzilles i tendres.
             F        Fm          C
No en sabíem més, teníem quinze anys.
              G         G7          C
No havíem tingut massa temps per aprendre'n,
             G            G7         C
tot just despertàvem del son dels infants.

C                    G          C      C7
En teníem prou amb tres frases fetes
             F        Fm        C
que havíem après d'antics comediants.
              G      G7         C
D'històries d'amor, somnis de poetes,
              G           G7      C
no en sabíem més, teníem quinze anys...

C               Am
Ella qui sap on és,
F         G      C 
ella qui sap on para.
                 Am      F 
La vaig perdre i mai més
       G        G
he tornat a trobar-la.

C7                 F
Però sovint en fer-se fosc,
     C            G 
de lluny m'arriba una cançó.
C                     G
Velles notes, vells acords,
          G7        C 

velles paraules d'amor…

No hay comentarios:

Publicar un comentario